2015. február 8., vasárnap

Atlétikaversenyen jártam :)

A drága D versenyzett gyaloglásban és második lett!!! Hippi-hippi-héééé! :)
Előző nap épp a stadionok felé volt dolgom, így gyorsan lecsekkoltam, hogy melyik is a Syma csarnok, hogy biztosan odataláljak, s le ne maradjak a versenyről, ahová meghívást kaptam magától a kis versenyzőtől, mert kóválygok valahol vidéki lány módjára a nagy fővárosban. :)
Szurkolni nem szurkoltam, valahogy nem vagyok az a bekiabálós típus, ezt remélem nem vette zokon a tini, de testközelből nézhettem végig, ahogy ezek a kis emberek megküzdöttek a távval. Volt, aki feladta, volt, aki többszörösen lekörözte a többi résztvevőt, ő szinte repült a pályán. A mi hősünk érme ezüstösen csillog, terve és célja legyőzni az aranyost. Sok sikert és kitartást kívánok ehhez, főleg annak fényében, hogy az edzési lehetőségei sajnos nem a legjobbak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése