2014. április 1., kedd

Elgondolkodtató, mindenesetre (ez is egy magyarázat lehet)

KÉSÉS
A rendszeresen késő emberek elismerésre vágynak és arra, hogy befogadják őket. Messziről érkeznek (a késéssel), hogy a befogadottság élményét hangsúlyosabban átélhessék, ha sikerül. Látványosan mutatják, hogy nem érzik elég erősen önmaguk elfogadását, illeszkedését a rendszerbe. Kivetül a kétség: elég jó vagyok? Időről időre tesztelik, látja, fogadja-e őket a környezet.
A késésről leszokni úgy lehet, hogy tiszteletet adok magamnak, méltóságot a feladataimnak és az életemnek, hogy időben érkezhessem. Elfogadom, hogy úgy közelítem meg a másikat, hogy ezzel senki korlátait nem lépem át, és a jelenlétemmel, nem pedig a hiányommal válok láthatóvá. Ha nem szeretnék közel kerülni, azt másképp adom tudtul. Kezembe veszem az életem és megbecsülöm az időm.
Aki elfogadja a késést, csak látszólag segít. Hozzájárulhat a láthatatlansághoz, a rendszeren kívüliséghez és a szabályszegéshez.
Azzal segítesz leginkább, ha azt mondod: "Nekem elég fontos vagy ahhoz, hogy időben találkozzam veled."
(via fb, Én-tér Piknik)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése