2015. június 18., csütörtök

A soroksári gyógynövénykertben jártam

A tavaly őszi gyógynövényes tanfolyam (itt található róla egy kis ismertető: http://kertlap.hu/gyogynoveny-alapismeret-tanfolyam/) utózengéseként két kis kirándulás várt még bennünket az idén, amelyből az egyiken sajna nem tudtam résztvenni, de a másikon igen. Ahol ott tudtam lenni, az a soroksári gyógynövénykert volt, amely a Corvinus Egyetem Kertészettudományi Karának kísérleti üzeme is egyben. Üzemi hangulat nyomokban sem volt felfedezhető, inkább a háztáji elnevezés jutott eszembe a helyről. Parcellákban gyógynövények, nem mondanám, hogy túl nagy rendezettségben, nem igazán van pénz, úgy tűnik, flottul működtetni a helyet, de láttunk egy ilyet is.
Fotómasinát nem vittem, úgyhogy csak mobiloztam és itt éppen rajtakaptak :):
 Ezt a képet lőttem így:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése