2015. október 25., vasárnap

Jár a horgolótű és csak jár és jár...

Az éves zárásnak immár majdnem vége, már nagyon várom/vártam. A horgolással persze nem álltam le, utazás közben továbbra is készült ez-az, és hétvégén is, ha épp nem dolgoztam.
Egy szombat délelőtt elmentem az 1001 fonal minitanfolyamára is, ahol új kendőmintát tanultam, most ezt "nyúzom", már ideje volt elszakadnom az Édes november-től...
Íme, a Csillagkendő Malabrigo Rios-ból. Színével ellentétben a Primavera fantázianevet kapta a keresztségben ez az árnyalat, pedig számomra teljességgel őszi színkeverék, egyáltalán nem tavaszi, de ez végül is mindegy is, a lényeg, hogy nagyon puha, kellemes fonal, élmény volt vele dolgozni. A képek a kendőről sajnos nem sikerültek túl jól, mert mire elkészült, épp eljött az idő, hogy átadjam D-nek, mivel neki szántam ajándékba, így már csak este, másnapi találkozásunkat megelőzően, mesterséges fényben tudtam lefotózni, nem vagyok elégedett vele:

Elkészült a második kendő is ezzel a mintával, egy sokkal vastagabb fonalból, Drops Andes-ből:


Ebből a fonalból horgoltam egy táskát is:

Küzdöttem, hogy milyen legyen a belseje, hogy legyen tartása, ekkor jött szembe velem egy üzlet a West Endben, ahol rátaláltam erre a belsőre és ők tették rá a fület is. Mivel a műanyagot nem túlzottan szeretem, még gondoltam, hogy varrni kellene bele egy textilbelsőt is, de a két varrógépem közül még csak az egyiket próbáltam ki a tisztításuk után, s ez most éppen eszi a cérnát, szerintem rosszul fűzöm be, vagy nem tudom, de nem működik, úgyhogy még visszatérek rá talán, de addig is használom így.

Jártam a Fonalfesztiválon is, ott pedig elköltöttem a Fonalclub standjánál egy kisebb vagyont a csodás Madelinetosh fonalakra, egy mélytüzű vörös-bordósra:
... egy halvány lilás átmenetűre, amit már részben fel is gombolyítottam és elkezdtem belőle a következő csillagost:
*Update: Ééés már el is készült, annyira kis finom az egész, mégis van súlya, ami szükséges is a szép eséséhez. Nem azért, mert én csináltam, de gyönyörű lett. :) Egy fonalbabácskát emésztett fel ebből a csoda fonalból, amelynek annyira, de annyira szép színei vannak, hogy őrület, itt lehet belőlük szemezgetni (élőben még erőteljesebbek, én egyszerűen mindegyikből hoztam volna magammal a fesztiválról, ha tehettem volna):
A szürkés árnyalatút eredetileg a barna-türkizes Édes November kiegészítéseként vásároltam, ha nem lenne elég a saját fonala, de végül nem volt rá szükség. Ehhez a lilához nagyon passzol nekem, ki tudja, egyszer még majd lehet, hogy "összeadom" őket egy ma még előttem is titokzatos jövőbeni projektben:

2 megjegyzés:

  1. Annyira bájos ez a kendő, nem csoda, hogy sorozatban készíted :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezek a "nyuszifülek", amelyekből összeáll egy-egy csillag, adnak neki egyfajta bájt, illetve, a fonal finomsága is kölcsönöz egy kis kellemet a kendőnek. :)

      Törlés