2016. január 10., vasárnap

Sárkány ellen sárkányfű :)

Nem is emlékszem már, hogyan találtam rá a Fűszerész-re, de bizti nem volt más a sorsa, mint hogy egyszer szembejöjjön velem. Eddig még csak egy terméküket próbáltam ki, szóval nem tudom, hogy a többi milyen, de ezt az egyet nagyon szeretem. Az árgép összehasonlítása szerint úgy tűnik, hogy pl. a fahéj esetében majd háromszoros az ára a mindenütt megtalálható átlagtermékekhez képest, szóval ez ellene szól. Ugyanakkor pl. az én kedvencemnél valószínűsítem, hogy nincs benne idegen anyag, többek között csomósodásgátló, mert összeáll a zacskóban a tengeri só és zöldségek alkotta mischung. A zacskón lévő leírás szerint szárnyas húsokhoz, tészták ízesítésére ajánlják, én azonban szó szerint veszem a nevét és a vajas kenyerem mindennapi része a cucc, isteni ízű lesz tőle a kence a kenyér tetején. A honlapjukon meg lehet nézni a fűszerkínálatot, van üzletlista, és az fb oldalukat is szépen vezetgetik, karácsony előtt pl. minden adventi napon közöltek egy receptet. 
Update: Itt pedig három forró ital, ahogy ők készítik:
http://fuszeresz.blog.hu/2016/01/17/fuszeres_italokkal_a_minuszok_ellen


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése