2014. március 2., vasárnap

Itteni csendem oka...

..., hogy egyfolytában horgolok, de tényleg. Egyszerűen nem bírom, nem akarom abbahagyni. Elkészült az első komplett, saját darab: Édesnovemberkendő, kicsit újraértelmezve, a rojtok végén gyöngyökkel megbolondítva. Ez ilyen faék egyszerűségű minta, és én rájöttem, hogy nem szeretem, mint ahogy az életben sem, a bonyolult dolgokat. Idegesít, ha túlzottan oda kell figyelni a mintára, mert általában elrontom, nem szeretem, ha számolni kell sokat, mert ott is szétszóródik a figyelmem közben. A szimpla ismétlődés viszont megnyugtat és jó látni, hogy haladok. 



Persze, azért próbálkozom bonyolultabbakkal is, hátha egyszer majd megszeretem őket csinálni, mert amúgy tetszenek ők is, ez itt Anna királynő csipkéje:

És hogy mennyire a rabja vagyok, de tényleg: az egyik új projekt egy csodás zöld színű, charlizetheron-os megint, imádom:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése