2014. március 19., szerda

Van olyan is, ami nem annyira rossz...

Ha már nagyon leköpködtem egyet, jöjjön egy másik, ami már egy fokkal jobban tetszik. Van benne kutya, Winkler Robi után szabadon "rasztafari szafari" :), nagy kedvencem a fajta, a zene megy a mondanivalóhoz (Ladánybene 27 forevör, ugye, T? :)). Az egyetlen, ami miatt egy kicsit sántít nekem, hogy olyan reményekkel kecsegtet (nyerj lakást), ami azért valahogy nem a realitásokról szól. Lakást megvenni kell általában, jobb esetben megveszik az embernek, vagy örökli valaki, de nyerni nem szokás tömegesen. 
Na, mindegy, az egy dolog, hogy én nem alapoznék erre, számomra komolytalan, persze, lehet, hogy úgy kéne hozzáállni, hogy megpróbálni, aztán vagy bejön vagy nem, és kb. ennyit foglalkozni vele, de ehhez túl szkeptikus vagyok. Az ilyen nyereményjátékoknál két dolog forog mindig a fejemben: 1. már le van zsírozva, hogy kit fognak kihúzni a kalapból és megtenni nyertesnek 2. még ha nem is az 1. pont szerint működik a dolog, akkor is, mekkora esélye van annak, hogy majd pont engem húznak ki?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése