2014. február 1., szombat

Fürge ujjak :)

Az történt, hogy J megfertőzött. :) Anno, a középiskolában ugyan kötöttem én is, de aztán az elmaradt, most viszont, hogy látom, milyen szépségek keletkeznek J keze nyomán, beleszerettem a horgolt cuccokba is. (És természetesen szeretnék még foltvarrni, meg sima-varrni is jól, kötni is újra akár; annyi minden van, amit lehet kézműveskedni, csak ideje legyen rá az embernek.)
Mivel J messze van, így ő nem taníthatott meg a horgolás csínja-bínjára, így másként oldottam meg. Még régebben jelentkeztem a Barkafonal tanfolyamára, de csak most adódott alkalom, hogy részt is vehettem rajta; két órán vagyunk túl, ha leszünk hárman ismét, akkor mehetünk tovább a haladóra (legyünk, lécci-lécci). Tudom a pálcákat, tudok szaporítani, elvileg fogyasztani is, de az még egy kicsit rejtélyes, mert két lehetőség is van, be tudom fejezni a darabot, be tudom fejezni a sort, de ott sem világos még a két módszer közötti különbség. Tudom már a magic ring-et, de még azért gyakorolni kell azt is, mert ott is két lehetőséget ismertettek egyelőre, meg a könyvben is úgy van, hogy 1. a magasító szem is szem 2. nem számít szemnek a szem, és még nem világos egészen, hogy ez tessééék? :) 
Tagja lettem a közösségi oldalon egy nyílt és egy zárt csoportnak, akik így ide-oda tekergetnek fonalakat, a zárt csoport létrehozója kéthetenként tart összejöveteli lehetőséget, ennek is voltam az első alkalmán, jövő héten jön a második, jaj, oda még meg kell csinálnom a házit + el kell készülnünk a gyárban estére a zárással és kétséges, hogy megleszünk-e, de bízom, reménykedem, hogy időben le tudok majd lépni a melóból. 
Ahhoz, hogy komolyabb dolgot, pl. virágot is tudjak már csinálni, meg kell még tanulnom a szöveges leírást elolvasni, illetve rajz alapján elnavigálni magam a feladaton. És még nyilván sok kis apróság, amit jó lesz, ha tudok. Jó lenne, ha lenne itt a szomszédban mondjuk valaki, akihez csak átlibbennék gyorsan, hogy jaj-segíts-már-elakadtam, de sajna nincs... :(
Ma pl. feldobtak egy videót a nyílt csoportban, az egészen követhetőnek tűnik, ki kéne próbálnom, de le a kalappal azok előtt, akik videókról, vagy könyvekből is meg tudtak tanulni totál kezdőként, nekem egyelőre az a jó, ha élőben látom, hogy mit kell csinálni.


J kendőjének egy-egy részlete, ahhhh....











Keresek két könyvet, az egyik a 200 horgolt blokk, a másik pedig A horgolás bibliája, ha esetleg valakinek van felesleges ilyenje, vevő lennék rá. Ami nekem már korábbról megvolt, most ezt nézegetem:
A képen elrejtettük az első kör mintadarabot is :)
(Tudom, hogy egy csomó minta fenn van a neten is, de szeretem a könyveket, nem tehetek róla.)
E Édes november kendője, mmmmm...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése