2014. november 6., csütörtök

Napok óta...

...keresem a mintát a csukló- ill. kézmelegítőhöz, vagy ahogy M hívja, zongorakesztyűhöz. Végül egy angol nyelvű leírású mellett döntöttem első körben. Az Édes november kendők megvannak másfél gombolyagból az Alize Cotton Gold fonalak esetében (tehát kb. 15 dkg-ból), így az 5 dkg-nyi maradékokból ügyesen ki kell valamit találnom, bár ez édes kötelesség és cseppet sem bánom. :)
A melegítők előtt azonban a Pinteresten bámészkodva megtaláltam ezt a horgolt fejpántot, úgyhogy előbb nekiugrottam ennek:

  
Többé-kevésbé a leírás szerint haladtam, de eltértem annyiban, hogy csak 3,5 cm széles lett a 4 helyett, illetve a virágot kisméretben készítettem, mivel az unokahúgomnak szánom, egy kis gyerekfejen pedig, nekem legalábbis, nem tetszik, ha egy bazi nagy virág van, arról mindig a gyerekkorom orosz kislányainak hatalmas masnijai jutnak eszembe. :) Ja, és nem megkötős lett, hanem gombos, szerintem egy gyerek számára ez kezelhetőbb, mint kötögetni, elég a bajlódás a cipőfűzőkkel talán. :)
Párhuzamosan a fejpánttal elkezdtem a kesztyűt is, ez már nehezebb volt annyiban, hogy csak angolul van meg (egyelőre) a leírás az oldalon, de szerintem jól érthető és jól is sikerült, már ahhoz képest, hogy próbadarab (főleg, amit másodikként abszolváltam). 


Egyébként felmerülhet a kérdés, hogy mire jó a kesztyű, ha az ember nem fog zongorázni benne, főleg nem egy hideg szobában, de ahogy M is írta itt, jó autóvezetéshez, kinti fotózáshoz:


... ahonnan vásároljatok bátran, mert nagy örömet szereztek ezzel M-nek, aki igazán lelkiismeretes és odaadó eladókisasszony! 
(Ami nekem még eszembe jutott, hogy a kesztyű jó az okostelefonhoz, tablethez is, ahol a közvetlen ujj érintéssel működtethetőek a kütyük.)

Update: Hmmm. Most találtam ezt itt, a hírleveleim között jött az Overlandtól is, ezt találtam benne:
Igaz, hogy utoljára tavaly télen próbáltam, de az én ujjaimat nem érzékelte a telefon kesztyűn keresztül...

2 megjegyzés: