2014. november 1., szombat

Teszek-veszek, rakosgatok...

... most ezt határoztam el. Elsőként végre felvarrtam a napmandalát a tasunkóra, amit a csajoktól kaptam, észrevettem egy hibát is rajta, azt is kijavítottam, és mivel volt még fonal, a kis nesszeszerre is horgoltam egy kistesvért neki, hogy ne legyen egyedül és őt is felapplikáltam, sőt még egy pici virág is kikerült a horgolótűm alól, próbából. :)

Rég fel- és megvarrandó dolgokat szedek elő, de pl. számba veszem a könyveimet/ruháimat is, hogy mi hol van, mi van meg és mi nincs. Mindig elhatározom, hogy végre listát írok a dolgaimról, mit szeretnék, mi az, ami már megvan, mitől válnék meg (ilyenből bevallom kevés van, kötődöm a tárgyakhoz, ó én bűnös lélek), de végül sosem írok le semmit, minden csak a fejemben van. Bizti jön az év vége, azért viselkedem így. Jövő héten kiveszek még két nap szabit is, remélem, nem egész nap a gép előtt fogok ücsörögni, hanem értelmesebben töltöm el ezeket a napokat...


Könyvekből asszem már van elég, és ehhez jön még a net kimeríthetetlensége is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése