2015. január 12., hétfő

Egy új szerelem... - Dark city másképp

... a pólófonalból készült "búgócsiga" szőnyeg Botthékától, amelyet ezúton is köszönök, hogy megosztott velem; a fonalshop honlapján ez a minta nyilvános is: 


Álmélkodva néztem eddig csak, hogy ilyet is lehet, egy ideje már megvettem hozzá a fonalat, tegnap este, hirtelen ötlettől vezérelve, de egy ideje már forgatva a gondolatát, pedig nekiugrottam. 
A minta amilyen egyszerű, olyan látványos, már alig pár pálca elkészítése után. Egyedül a megfelelő pálcaszámra kell csak figyelni, hogy ne hullámozzon majd a földre fektetve a szőnyegecskénk, meg arra, hogy néha lazítani kell a nyakon, meg a kéz ujjain, csuklón, én legalábbis eléggé bele tudok gémberedni a mamipózba, itt még ráadásul egy idő volt, amíg ráhangolódtam a 12-es tűvastastagságra és a vele való erőteljesebb bökögetésre. :)

Nálunk a keresztségben egyébként Dark city-s szőnyeg lesz a neve, ezt a forgó motívumot megjegyeztük onnan.

Egyetlen hátránya a dolognak, hogy az induláskor kétszer majd' egy kilós gombolyagokat nem viszem magammal, hogy majd melóba jövet-menet elhorgolgatok. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése