2015. január 1., csütörtök

Mindenféle ajándékokról 1.

... csak most, az ünnep után lehet beszélni, mert különben nem lett volna meglepi a megajándékozottaknak, illetve az enyéimről pedig praktikusan nem adhattam képet korábban. :)

Az ajándékok egyik része tulképpen nem is az enyém, de mégis kaptam belőle én is. J a szülinapjára, ami októberben volt, kapott három receptet és három gyógynövény leírást. A receptekből kihagytam a megfelelő gyógynövényt, neki kellett kitalálni, hogy melyik recepthez melyik növény passzol és - remélem - édes kötelességnek tekintette, hogy kérésünk szerint el is kellett készítenie őket. 
Nos, ezt meg is tette a drága a karácsonyi ötyé-re, én pedig jól megörökítettem, hogy pipa:
 Tárkonyos csirke (esetünkben pulyka, ha jól emlékszem), kakukkfüves krumpli, csicseriborsókrém

Ezenkívül mindannyian kaptunk tőle egy kis darab maga készítette sajtot és sajtkrémet is:

... illetve egy-egy üveg szintén home-made lekvárt (a mézessütik E és a fiúk keze nyomán lettek, a kis tálka pedig szintén J-től):

T-től mécsestartót, naptárat (és milyen jó, hogy már jártam itt és láttam Keukenhofot élőben) és egy-egy könyvet kaptunk, az enyém ez lett, célzásként pedig el lett ejtve, hogy ők szeretik ám a mindenféle édességet :):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése