2015. január 3., szombat

Jövök-megyek, horgolgatok

Ó, jeeee, újabb megkezdett darabokat sikerült befejezni! Az egyikkel feladtam magamnak a leckét, B szerint régimódi vagyok, hogy falvédő felrakásához való lécet keresek, hát, ez van, vállalom, csináltam egy falvédőt és nem félek feltenni, már ha lesz egy léc, amire ráerősíthetem. Az OBI-ban bízom, a napokban útbaeső TTL-ben elhajtottak, de lehet, hogy azért, mert ők ilyen függönyös-szőnyeges társaság...
 A rojtok kicsit "tájjellegűek" (E ismerőse után szabadon - terminus technicus arra, ha valami nem teljesen tökéletes) lettek a girbegurba, nem egyforma hosszukkal...

A másik delikvens a lassan kifutó (de tényleg, de istenbizony) Édes november egy újabb színben, ezúttal tojáshéj árnyalatban, mert ilyen kis cuki pasztellem még nem volt. Egy részét J horgolta a karácsonyi ötye alatt, köszi J. A rojt a 'csirkeláb' elnevezést kapta, a fonal pedig az isteni Nako Estiva-ja, pihe-puha, kellemes érintésű, szerintem mindketten imádtunk vele bíbelődni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése