2015. január 1., csütörtök

Mindenféle ajándékokról 2.

Most pedig jöjjenek az én ajándékaim. Botthékát megkértem, hogy készítse el számukra keresztszemes díszeit, a lányokra jellemző színben, én pedig ugyanazzal a színkódú fonallal horgoltam nekik pamutcsipkéket (ezt az ötletet szintén Botthékánál láttam és az engedélyével készítettem őket):

Menet közben aztán annyit változtattam, hogy J türkizéhez csináltam egy kisebb átmérőjű díszt, mert ő tapasztalatom szerint inkább az apróbb dolgokhoz vonzódik, illetve T bordójához pedig megfordítottam a színeket: bordó lett a csipke és ekrüs, barnás a széle fonala. A zöld esetében T mentaleveleivel festettem meg a fehér színű csipkét, mert ott sem fehér a keresztszemes alapja:



Melléjük még, horgoltam mindenkinek egy-egy nyakbavalót is: J-nek a kedvenc "szederfagyi" fonalamból egy Édes novembert, ezt a megunhatatlant, E-nek egy mélyzöldet, T esetében viszont újítottam és saját tervezésű mintájút kapott. Az ötletet egy futó nyakmelegítő adta, amibe csak bele kell bújni. Az én olvasatomban, nem annyira sportosan, ez így néz ki, egy fejpánttal is kísérve, aminek a mintája ugyanaz, mint a kis unokahúgomnak készítetté, a garn stúdiós korábban már itt megmutatott:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése