2013. december 16., hétfő

Céges karácsony 2013, kettő pont nulla :)

Jól felvitte az Isten a dógomat, nekem két karibuli is jut egy évben. :)
Az évek óta tartó folyamatos outsourcingnak hála, egy kicsit ahhoz a céghez is tartozom talán, ahol/akinek 2002 óta dolgozom. A hét öt napjából ötöt ott töltök náluk, jobban ismerem a mindennapjaikat, jobban, mint az anyacégemét, aki elad nekik. Egy kolléga meg is kérdezte most, a bisztróban (http://www.xobistro.hu/), hogy látja, hogy a emailcímemben még mindig benne van a "ext", (mint external, azaz külsős munkatárs), hogyhogy? Fura a szitu nekem is, de a több mint tíz év alatt már megszoktam, hogy se ide, se oda nem tartozom igazán, illetve, egy kicsit meg mindkét helyhez kötődöm. 
Itt is finomak voltak a kaják, akartam vinni a fényképezőt is, hogy majd fotózok, de végül nem volt merszem, nem tudom egyrészt, a kollégák mit szóltak volna hozzá, másrészt, néha még mindig gyáva vagyok használni, pedig a menü olyan hangzatos volt, jó lett volna, ha megőrzöm. Látszik egyébként, hogy nem vagyok egy nagy gourmet vagy gourmand (ezt sosem tudom melyik melyik, de még ha megnézem a jelentésüket, akkor sem: gourmand: az étkezésben a különleges, kiváló ételeket kedvelő, nagyétkű ember, aki ezeket élvezettel fogyasztja, gourmet: ínyenc, kifinomult gasztronómiai ízlésű ember - szeretem kipróbálni a különleges dolgokat, de nem vagyok nagyétkű, ugyanakkor, aki a különleges dolgokat szereti, az lehet ínyenc és kifinomult ízlésű is egyben, nem?). Voltak pl. desszertnek kitéve kis muffinok és elvittem őket az asztalhoz csak úgy magában (svédasztalos megoldás volt), és olyan száraznak tűnt, nem ízlett, mire kiderült, a menüt megnézve, hogy almalekvárt kell rátenni, és úgy már fini lesz...és hát láttam én, hogy valami lötyi is van még mellette, de eszembe nem jutott, hogy az ahhoz van. :)
Jólesik, hogy ajándék terén is gondoltak rám is, nemcsak az igazi munkatársakra, ezeket kaptuk, köszönjük szépen!
A zajándékok :) (a gyertya saját :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése