2013. december 1., vasárnap

Sweet soap of mine :)

 
Nemtom ez hogyan van, milyen anyagok lehetnek ezekben a termékekben, csak remélni tudom, hogy nem merő egy méreg mindegyik, de miután az üzletből kijöttem, még legalább egy órán keresztül éreztem azt a jellegzetes illatot, amit így rövid távon imádok, de nem tudom, milyen lehet nap mint érezni magadon, mert tuti, hogy az eladólányok bőrébe, hajába, ruhájába még inkább befészkeli magát. Sajnos szagos-illatos internetről még nem tudok, de látványt mutathatok. A termékek szemérmetlenül drágák, de mivel olyan kedvesek voltak a lánykák, még bemutatót is tartottak a fényképezéshez a habfürdő működéséről, hoztak meleg vizet meg minden, mert úgy pezseg jól a cucc, csak nekem, csak most :), gondoltam, nem élhetek muzsikaszó jöhetek el vásárlás nélkül, így lett egy színes-szagos szappanpárom, és tőlük a legkedvencebb kéz- és testápolóm; most úgy egy évig elleszek ezzel a mennyiséggel. Imádom, hogy fekete táblácskákra írogatják fel a tudnivalókat, vagy hogy pl. rajta van bizonyos termékek dobozán egy stilizált kép arról, aki éppen csinálta azt a bizonyos krémet.
Tömbökben állnak a szappanok, a legkisebb a kb. 10 dkg-s, amit le tudnak vágni belőlük, ha jól hallottam:






Így működik a habfürdő, wow, látványpékség szépség (és tisztaság):



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése