2013. november 20., szerda

Jöjjön, ami még nem volt: csajosblogposzt! :)

Csak azért ám, mert véletlenül megnéztem Victoria Beckham új tasunkóját, és arra gondoltam, hogy ha ilyen van, hogy több, mint 2000 euró az ára (tesók között is 600 eFt!), akkor az én új kinézettemért igazán baráti az az ár, amit elkérnek - pedig szívom a fogam tőle rendesen, de annnnnyira tetszik... Persze, Vikiét utol sem éri sehol, dehát én nem is vagyok olyan posh, mint ő...
Az enyémet megmutatom majd akkor, ha 1./ megvettem, akkor azért, hogy milyen gyenge vagyok, hogy engedek a fogyasztói társadalmi nyomásnak 2./ mégsem vettem meg, akkor azért, hogy tudja meg mindenki, hogy ezért fájt a szívem, sírtam is, meg minden, de azért túlél(t)em 3./ megtalálom a képét valahol :)
Ellenben itt van V-é, ezt megmutathatom, mert ehhez semmilyen érzelem nem fűz, tehát ámulás és bámulás :): 

http://www.victoriabeckham.com/shop/category/accessories/victoria-bag-tangerine

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése