2014. július 26., szombat

Asszonyműhely - 5. nap

Immár csak az alkotások befejezése volt hátra. Gyorsan megcsináltam a pompomot a cipőcske orrára, leszedtük a keretről a terítőt (a felvetőszálak eldolgozása itt még várat magára), a horgolőtűtartóra rávarrtam a gombot, a virágot és eldolgoztam a felvetőfonalat. A táskán körbeöltögettem a tulipánt, ráfért volna még egy vasalás a fotózás előtt, de ez elmaradt.
Mivel nekem délben el kellett jönnöm, 11 körül fotóztuk a tárgyainkat, így a táskákat a kerítésen, a szőtteseinket:
A többiek, amíg én szőttem, Waldorf-babákat és egyéb apró figurákat varrtak:

 És megszáradtak a kis nemeztárgyak is:
Köszönöm az egész hetet a fehérvári kézművesháznak, Szenczi Jánosné Zsuzsának és Tóthné Albrecht Anikónak, akik végig támogattak bennünket abban, hogy alkothassunk, asszonytársaimnak az együttes alkotásért, és a meghívott kézműveseknek, akik bevezettek bennünket alkotó folyamataikba: Füzesi Zsuzsának, a gyapjú, Bodáné Fenyves Zsuzsának, a varrás, és Bálint Zsuzsának, aki a nemez szerelmese. 


  4. nap:  
3. nap:
2. nap:
1. nap:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése