2014. június 11., szerda

Azt hihetnők...

..., hogy leakadtam erről a színről, de nem. Sőt, lesz a fonalból is két gombolyag, ha minden igaz, már alig várom, hogy megérkezzenek. Egyébként meg üssön valaki a kezemre, mert elkapott a fonalvásárlási láz, csődbemenés fenyeget. :( 
Különben pedig beugrott, hogy vannak ám nekem is ilyen árnyalatú tárgyaim: egy szoknya, ami az imádott géz anyagú, de sima egyszerű hosszú, és arra gondoltam, hogy fel kéne dobni valamivel, de még nem tudom, mivel; egy kis cuki figura, amit, ha jól emlékszem, E-től kaptam valamelyik alkalomra; egy nemez nyakbavaló kis tulipánokkal (a készítője neve most nem jut eszembe hirtelen sajnos, réges-régen Schäffer Erzsébet nyakában láttam, s valahogy kiderült, hogy ki az "elkövető", s talán a WAMP-on tudtam vásárolni tőle, mostmár sok éves darab, de imádom), és egy fém csokoládés doboz:

Update: Eszembe ugrott, csak a vezetékneve a hölgynek, de ez elég is volt a kereséshez, s megtaláltam az fb-n, gyönyörű alkotásai vannak még mindig:
https://www.facebook.com/geraklara.felt.art

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése