2014. június 4., szerda

Próbálkozom...

Betegségedből
gyógyulj ki. Vagy halj bele.
- Csak ne kényeztesd.
(Fodor Ákos)
Oké, igyekszem nem tutujgatni és kigyógyulni. Pedig most megint lázas vagyok, érzem, a torkom fáj, lehetne, hogy most egy ideig ne nyeljek, kéremköszönöm, a fejem lángol, a közérzetem sz@r, az orrom folyik. Az utolsó stádium a köhögés szokott lenni, remélem, ez most kimarad. Alulöltöztem a hétvégi hirtelen jött extra zimankóban? Beköpött valaki valami vírussal? Ki tudja? Mondjuk az utazás alatti légkondi is rohadt hűvös volt, szétfagytam ott is.
Kivettem mára egy napot, javulni, és egész nap kb. arra voltam képes, hogy feltegyek egy képet a falra. Ja, meg megvarrtam egy lyukas zoknit. Pedig annyi, de annyi mindent kéne...
Akartam még mutatni két dolgot. Az egyik, hogy hol tartok a pókhálókendőmmel. Mostmár 25 perc alatt megvan egy kis blokkocska, lassan össze kéne illesztenem őket, s megnézni, mennyit csináljak még:
A másik T munkája, mert annyira szép lett, a ballagására kértem, hogy készítse el, a kicsi lánynak:
Valamint felháborító, hogy az eper kilójáért elkérnek egy ezrest. Jó, ez a nagyobb szemű, mesterségesen felhizlalt, de akkor is, az olcsóbb, kisebb változat is drágább lett. Vettem a 698-osból, mert kell a legyengült szervezetemnek, meg mert idén talán utoljára ettem, pedig imádom, s egész évben tudnám, de azért ez milyen már... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése