2014. június 1., vasárnap

Voltak névnapjaink is...

..., azokról sem feledkezhetek meg! :) Ha más haszna nem is, annyi biztos van annak, hogy dokumentálok itt ezt-azt néha-néha, hogy a múltkor egyszerűen nem ugrott be J tavalyi szülinapja, hogy hol volt, mi volt, s akkor nem tettem mást, csak virtuálisan fellapoztam a kis naplómat, s már képbe is kerültünk. Ennyi.
Szóval, T-nek elkészült a horgolt hengerpárnája, a mellette lévő varrott kispárna nem az én művem, arra csak menet közben találtam rá, ebből a fajta anyagból telt még egy kis terítőre is:
Mindenki kapott egy-egy kis vázát, a saját kedvenc színében (nem tudtam nekik ellenállni a Butlersben, ahová nem szabad gyakran betévedni, mert a fél boltot el tudnám hozni mindig), egy-egy sáltűvel (ha már mindenkinek van, vagy hamarosan elkészül, ugye J?, édesnovember kendője), és egy-egy Bálint gazdás könyvecskével, akinek nincs kertje, annak azért, hogy biztassuk a sorsot, hogy legyen, akinek meg van, annak meg azért :):
Sokáig gondolkodtam, hogy kié legyen a fából készült plusz egy puzzle-fülbevaló, amit a négy, egymásba kapcsolódó puzzle nyaklánchoz kaptam ajándékba a készítőtől, végül E-é lett, azon megfontolás alapján, hogy tudtommal ő cserél bármikor fülbevalót, s nincs egy állandó, amit többnyire hord.
 
És végül az enyéim: egy könyv Budapest utcaneveivel (Cs is van, ami még három helyen létezik az országban a budapestin kívül egyébként (Érd, Siófok, és Zalaegerszeg, ahol az ilyen nevű utcán kívül van egy dűlő is)), T kreálta papírzsepitartóval, mert a levendula minden körülmények között jöhet, s egy gyűrű E-től:
Nem feledhetjük J isteni friss eperdzsemjét sem, még alig hűlt ki, mikor átadta, és a mentás szörpjét sem, aminek egy baja volt csak, hogy pillanatok alatt elfogyott. 
Ah, bárcsak ne kellene a megélhetésünk miatt aggódnunk, biztosan biztatnám a csajokat, hogy csináljunk egy kis boltot, ahol mindenféle saját magunk készítette dolgot árulnánk... Több mindent kipróbáltunk mostmár, ha nyernék a lottón, egy percet sem töltenék többet a gyárban, az bizti, hanem csak alkotnék és alkotnék a két kezemmel, és szerveznék és szerveznék, hogy eladhatóak is legyenek, mint termékek, és valahogy rávenném a többieket is, hogy csatlakozzanak. Álom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése