2013. július 27., szombat

"Semmi se szent és semmi se számít" - ilyen az agya neki :)

A napokban az egyik ismerőst követhetem a nyaralási tevékenysége végzése közepette a ma már emlegetett közösségi portálon (engem ez nem zavar, sőt, szórakoztat, szép képeket csinál, meg minden), és ott valaki egy hozzászólásában posztolta be a Whistler mamáját. Azóta többször végigpörgettem az ő, meg az ismerős tumblr-jét is (S, erről meg eszembe jutott, hogy te is megmutattad anno a sötét oldalad, most végighaladok rajtad is :)) A teremőrnénis dolog, az eléggé megosztó, ahogy ő is szóvá tette egy helyütt :). Profán, úgyhogy vallásos érzelműek megbántódhatnak rajta, meg esetleg a széplelkű művészettörténészek is, de némelyik bejegyzés nagyon ott van. :) Ez van, az én lelkem egy része is eléggé sötét biztosan, hogy tetszik... (http://whistlermamaja.tumblr.com/)
És persze, ahogy az már lenni szokott, megint egy dalszövegrészlet jutott eszembe róla. Nem tudom, hogy van ez, az 1980-as, '90-es években úgy tűnik mindent megírtak a dalokban, amire az Univerzum újra és újra berezonál nekem valamit. :)
Tehát, 1990-ben vagyunk, a lemez címe: Ha jön az álom. Ez egy jobb minőségű felvétel róla...

... de itt van egy másik sikerük, ami meg visszaadja azt a hangulatot, ami akkor volt (ja, sehol se volt még a HD, meg az ilyenek, úgy éltünk, akár az állatok, úgyhogy eléggé fogja bántani a fület a hallgatása - de ebből is van fenn a jútyúbon újrahangszerelt, ha nagyon fáj). 

Ahogy pl. Anikó viselte a hajzatát, úgy én is, még őrzöm az ilyen napszemcsiket...

... és ha nem is férfizakóban nyomtam, de volt egy aputól lenyúlt öltönymellényem...

"Nincsenek régi szép idők, csak öreg emberek..."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése